Oferta współpracy w ramach zwrotu klientom gotówki za towary zwrócone po dokonaniu zakupów online

Grupa Meest istnieje od 1989 roku. Jako międzynarodowy operator logistyczno-pocztowy skutecznie wspieramy rozwój e-commerce. Posiadamy ponad 500 agentów w 12 krajach świata. Specjalizujemy się w obsłudze przesyłek B2C, B2B i C2C w relacjach międzynarodowych, w tym również dla odbiorców na obszarze Ukrainy, w której cieszymy się zaufaniem kilkunastu milionów klientów.

Wraz z firmą Mayzus Financial Services Ltd. wprowadziliśmy na polski rynek usługę zagranicznych przekazów pieniężnych, w tym dla segmentu e-commerce.

Oferta, którą do Państwa kierujemy przedstawia usługę zwrotu środków pieniężnych za towary zwrócone po dokonaniu zakupów online.

Nowatorski sposób podejścia do powyższego procesu zakłada łatwość i pewność dokonania zwrotu przez sklep internetowy, a dla kupującego – wygodną i pożądaną możliwość otrzymania gotówki w USD lub EUR.

Oferta usług związanych ze zwrotem gotówki za zakupy online

I. Proces z punktu widzenia kupującego

  1. Odbiór pieniędzy
    Klient, który dokonał zwrotu towaru i uzyskał akceptację jego stanu przez sklep internetowy, może odebrać w gotówce wpłacone wcześniej pieniądze. Wypłatę otrzymuje w jednym z ponad 28 000 punktów na terenie Ukrainy. Wybór najdogodniejszego punktu należy do klienta.
    Pieniądze przekazywane są w USD lub EUR. Po otrzymaniu przez klienta informacji ze sklepu internetowego o zleceniu zwrotu pieniędzy, kwota ta będzie gotowa do odbioru maksymalnie w ciągu 24 h.
  2. Dlaczego jest to atrakcyjne dla kupującego z Ukrainy?
    Użytkownik otrzymuje zwrot nie w UAH, a w USD lub EUR – to nie jest standard rynkowy. Atutem tej formy rozliczeń jest także szybkość dokonania zwrotu oraz bardzo duża liczba punktów odbioru gotówki.

II. Proces z punktu widzenia sklepu internetowego

  1. Wdrożenie usługi
    Skorzystanie z samej usługi sprowadza się do podpisania umowy o współpracy z Meest Transfer Sp. z o.o. Wszelkie wdrożenia techniczne leżą po naszej stronie i w żaden sposób nie angażują w ten proces naszych kontrahentów.
  2. Przekazywanie zgłoszeń realizacji zwrotów
    Sklep internetowy przygotowuje listę transakcji do wykonania w predefiniowanym formacie (http://wiki.moneypolo.com/doku.php/uwcfsmoneytransfer) i przesyła je do firmy Meest Transfer, która następnie uruchamia zwroty dla klientów. W przypadku gdy otrzymamy listę transakcji w formacie nieobsługiwanym przez system, transakcje wprowadzone zostaną ręcznie. Częstotliwość realizacji przekazów jest ustalana indywidualnie.
  3. Wzajemne rozliczenia
    Sklep internetowy przekazuje przelewem bankowym w USD, EUR lub PLN (według kursu nabycia EUR/USD w NBP na dzień przelewu) do Meest Transfer Sp. z o.o. równowartość zleconych kwot zwrotów dla klientów. Sklep internetowy otrzymuje od Meest Transfer Sp. z o.o. pełne raportowanie o stanie dokonanych zwrotów w dogodnej dla siebie częstotliwości. Osobno na życzenie kontrahenta mogą zostać wykonane również dodatkowe bezpłatne raporty sumaryczne (kwartalne lub roczne). Opłata za usługi dla Meest Transfer wynosi 2,5 % od kwoty zwrotu.