Nadanie przekazu w punkcie agentaWypłata przekazu w punkcie agenta
Na czym polega usługa przekazu pieniężnego?
Dlaczego warto przekazać pieniądze przez MoneyPolo/Meest Transfer?
Ile wynosi opłata za usługę przekazu pieniężnego?
Czy za usługę przekazu pieniężnego może zapłacić odbiorca przekazu?
Jaka firma obsługuje mój przekaz pieniężny – MoneyPolo czy Meest Tansfer?
W jaki sposób mogę przekazać pieniądze w punkcie MoneyPolo/Meest Transfer?
Czy wymagania obowiązujące przy nadaniu bądź odbiorze przekazu mogą różnić się w zależności od kraju?
Dlaczego muszę podawać tak dużo danych osobowych przy nadaniu przekazu?
Czy przy nadawaniu przekazu muszę wskazać punkt odbioru przekazu?
Czy mogę wysłać przekaz gotówkowy w punkcie agenta na rachunek bankowy odbiorcy?
Czy wszystkie punkty agentów na terenie Polski mają ten sam cennik na swoje usługi gotówkowego przekazu pieniężnego?
Jaka jest minimalna i maksymalna kwota przekazu?
Jak szybko odbiorca przekazu otrzyma pieniądze?
Jak mogę monitorować status realizacji przekazu?
W jakiej walucie mogę przekazać pieniądze?
Czy mogę wycofać wpłacone pieniądze?
W jaki sposób mogę odebrać pieniądze przekazane przez MoneyPolo/Meest Transfer?
Czy odbiorca musi płacić za wypłatę przekazu?
W jakiej walucie mogę wypłacić przekaz?
W jakim okresie powinienem odebrać przekaz pieniężny?
Czy mogę mieć problem z odbiorem przekazu pieniężnego?
Czy osoba małoletnia może odebrać przekaz?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 22 890 74 64 lub napisz do nas na adres klient@meest-group.com.